11/20/2012

me, myself, and i

Sain tämmösen haasteen ja tällä kertaa sain sen Tessalta. täs piti kertoo 11 asiaa itsestään ja vastata haastajan yhteentoista kysymykseen ja sitte keksii uudet kysymykset ja haastaa jotain bloggailijoita mut mä päätin olla niin asshole et en jatka tätä koska en oo ees hyvä keksimää mitää kysymyksii!
11 asiaa minusta:
1. mä oon nykyään tosi vähä ruokanen. pärjäisin viikon varmaan muutamal leivällä ja kanalla ja raejuustolla!
2. haluun että tulee lunta...... haluun jo snoukkaamaa!!!!
3. en ota elämää enää niin vakavasti ku joskus ennen... oon alkanu ajattelee vähän rennommin asioita enkä jaksa murehtii paljoo etukätee kaikkee tulevaa. tai jos mietin jotain sellasii ni en tee siit mitää ongelmaa itelleni tai varsinkaa muille.
4. luulin et en oo jouluihminen enää mut nyt oonki jo ihan innolla oottamas joulua
5. vihaan turhanpäiväst valittamista ja sitä et joka asiast väännetää jotain ongelmia.
6. oon täl hetkellä maailman onnellisin tyttö hähääää
7. oon ollu viime aikoina paljon yksin kotona. jeee
8. tykkään pitää hauskaa mun aivan mahtaval kaveriporukalla! wohoo! mut viime kerrast onki jo aikaa...
9. oon kauheen epävarma mun ulkonäöstä ja muodosta.. en vaa siis oo nyt tyytyväinen ihan kaikkee vaikka kovasti yhes vaihees uhosin kaikille et oon tosi itevarma mut jotenki se vaa laski se itseluottamus. mut eipä se kauheesti muhun oo vaikuttanu ihmisenä
10. rakastan viikonloppuja ku saan herätä murun vierest ja löhötä siin pitkää sen kainalos ja "mukana"!! hehe
11. oon aika suorapuheinen enkä yleensä pelkää sanoo suoraa jollekki asioista.
+ jos mult kysyttäis et mikä on mun mielest paras muisto sakarin kans ni sanoisin et ehdottomasti se ku mentii pyörällä sakarin "läheiselle" rannalle lämpösenä kesäpäivänä pitkin hiekkatietä joka oli peltojen keskelleä!♥
+ gossip girl on maailman ihanin ohjelma!!!!! itken aina ku blairil ja chuckil on riitaa tai melkein missä vaa kohtaukses mis ne on kahestaa joko tunnustamas rakkauttansa toisillensa tai kertomas kuinka paljon vihaa toisiaa!
+ tykkään automatkoista ku oon jonkun kaverin kyydissä ja varsinki kesäsin tai sitte kunnon liukkaal talvisäällä! vaikka silloin vähän pelottaaki...

1. Mihin olet tyytyväinen elämässäsi? - elämän tilanteeseeni ja siihen että mulla on täydellisesti toimiva parisuhde♥
2. Miten sinut saa hymyilemään varmasti? - kehulla ainakin. tietysti rakkaan ihmisen läsnäolo saa mut hymyilemään
3. Jos saisit 3 toivomusta, mitkä ne olisivat? - asuisin poikaystäväni kans samas kodissa, olisin käyny jo koulut ja et olisin 18-vuotias
4. Muuttaisitko jotain itsessäsi? Miksi? (hiukset, ulkonäkö, tyyli, luonteenpiirte) - nooo muuttaisin ja olen koko ajan muuttamassa omaa kroppaani, lähinnä vatsan ja reisien kiinteytys on se suurin tavoite ja siksi koska en vaa ole kovin tyytyväinen nykyseen tilanteeseen.
5. Hyvän ystävän 3 tärkeintä luonteenpiirrettä? - luotettavuus, avuliaisuus, rehellisyys
6. Miten tykkäät viettää aikaa yksin? Miten rentoudut? - oon yleensä yksin olessani tietsikalla vaan..... rentoudun sitte lukemalla lehtiä ja juomalla teetä. yleensä tykkään näin syksyisin tai talvisin en tiiä mikä vuoden aika tää on mut kuitenki ni laittaa kynttilöitä ja muuten himmeen valaistuksen omaa huoneesee.
7. Entäpä miten hyvän ystävän kanssa? - kahvittelu on semmonen perus ajan vietto tapa mikä on tosi kiva ku siinä just tulee vaihdettuu kuulumisia. yökyläilyt tyttöporukalla on parasta♥
8. Miksi olet/milloin olet viimiseksi ollut ylpeä itsestäsi. - ööö en muista..
9. Mikä on romanttista mielestäsi? - se jos poikaystävä olisi järjestänyt jonkun yllätyksen mihin sisältyy kynttilöitä ja lämpöä♥♥ ite ilahtuisin jos oma muru ois laittanu mulle kylpyammeeseen lämpösen veden ja saippuaa joka toksuu hyvältä ja ympärillä olis kynttilöitä paljon! aika kliseinen mut tollasen yllätyksen mä oon aina toivonu saavani! :D plussaa olis jos poikaystävä tulis kylpyyn mukaan...
10. Mitä kolmea asiaa ilman et voi poistua kotoa? - puhelin, avaimet, huulirasva!!!!!
11. Suurin joululahja toiveesi? - vaikee! en osaa sanoo yhtääää...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei tääkää hyvä oo mut ihan jees

Anonyymi kirjoitti...

sun postaukset vois sisältää enemmän jotaa persoonallist tekstii ja vähemmän oman naaman kuvii

tytti kirjoitti...

ano2: en tiedä mitä tarkotit tolla? mutta siis kirjottaminen ei oo tosiaan mun juttu.. :D