11/15/2011

ö ö, hö ö, hö ös mö

Masentava syksy. No viikonloppua eli isoskoulutusleiriä ootellessa!
Pidin kädestäsi kiinni mut sä päästit sen menemään, nyt seurustelukammo mut se on ohimenevää.
Ku ei nää siivet kantanutkaan kotiin, se oli iso juttu mä en rakastu moniin.
Nyt oon etäinen ja siks kai arastan, ehkä pelkään pahinta tai mä vaadin parasta.
Tää on niin vaikeet ku mikään ei tunnu miltään, en haluu olla tiellä enkä viedä mitään keltään.
Siks mä puhun suoraan, mut en mä haluu satuttaa, sä oot komee jätkä ja tuut löytään jotain parempaa.
Kai tästä selvitään, ainakin luulen niin kun vuosi sitten sä paransit mun ruhjeeni.
Sä rauhotit mut sä sait mut elämään, mä haluun olla lähellä kun en kestä olla etäällä.
Aina välillä luulee löytävänsä hienompaa, miks totuuden vast aina jälkikäteen tiedostaa.

Ei kommentteja: