7/17/2011

The best weekend of my life

Tää viikonloppu oikeesti kruunas tän kesäloman (ainaki tähän mennessä). Olin siel Pioneeri Festivaalissa perjantaina ja yllättäen myös lauantaina koska Sakun täti hommas mulle ilmaseks rannekkeen. Noh lauantain nyt ei kauaa siel oltukkaan ku oli vähän huonoi ne esiintyjät sielä. Mut perjantaina oli oikeesti ihan mahtavaa!! Olin siel Petran, Hennan ja Nellin kaa. Ensin esiinty Fintelliges, sitte Jukka Poika ja sit JVG. Oltii ihan fiiliksis sielä muutamaa juttuu lukuunottamatta ja meil oli ihan parhaat pakat nois kaikis! Sit illemmal esiinty Klamydia ja Petri Nygård. Ne mä katoin Sakun kans ja niist en saaku kuvii ku oli niin huonot paikat ku kaikki oli edes. Mut Petrin keikka oli ihan mahtava!! Tiistaina mul alkaa ripari ni tää on nyt viiminen postaus ennen sitä et teen sit jonkuu ripari postauksen sit ku sielt selviän kotii, jos selivän. Okei.... selviin mä.


 
 

Ei kommentteja: