5/29/2011

pieces, pieces of me

On ollu nyt vähän semmonen viikonloppu, et oon vaa oottanu koko ajan tät päivää ja viel enemmän huomista. Eli on ollu suht tylsää. Olin turus mutsin ja pikkuvelin kans meijän perhetutuilla. Lähettiin perjantaina ja tultiin tänää. Mun piti tavat siel yks mun frendi, mut tota tapahtu semmonen pienimuotonen feidaus. Ei oikeesti mikää pieni. Oltii sentää sovittu toi tapaaminen jo semmoset 3viikkoo sitte. Noh sit ei tytöst kuulu mitää. Jesjes. Onneks sit nää meijän perhetutujen lapset piti mulle seuraa, mut en mä niidenkää kans hirveest ollu ku ne on kuitenkii mua paljo vanhempii ja sit niil oli omat menot yms. Eei täs mitää kummosta sitte muuta. Viikko kouluu, ainoastaa kaks normaalii päivää, tai no, normaalii ja normaalii. Tuskin me opiskellaan pahemmin enää. Huomenna ei mitää erikoista, tiistaina luokkaretkelle (tai siis kaikki kasit lähtee) lintsille, keskivikkona jalkapallopelit koulussa, torstai VAPAA!!, perjantai normipäivä (vaikka ei ees oo.)

Sain vaatteita Mirandalta (perhetuttujen vanhin lapsi.) Täs osa niist vaatteist mitä sain.




 Tän paidan ostin ite Vero Modasta. (12,95€)

Ei kommentteja: