5/22/2011

kuka voisi auttaa täältä pakenemaan?

Iltapäivää! (-: On ollu tosi kiva viikonloppu pitkästä aikaa. Perjantaina oli tosi kivaa ja rentoo koulussa ja sit illemmalla silloin oli tanssin kevätnäytöksen kenraalit (jonne menin Hannan kyydissä skopalla.) ja sit sielt tarttu semmonen kiva fiilis. Sit lauantaina 1 aikaan päivällä lähin Kouvolaa ku sit kello 15.00 alko ensimmäin tanssinäytös. Sit siel meniki koko päivä ja oli kyl tooooosi mahtavaa olla sielä! Noi kevätnäytös päivät on aina niin ikimuistoisii. Hheheh joo. Sit esitysten jälkee (siis ku oli kaks näytöstä, klo15.00 ja klo 18.00) tulin himaa ja kävin nopeesti suihkussa ja pakkasin tavarat ja lähin Sakulle yöks ku niitten mutsi tuli hakee mua. Sit siel oli tosi kivaa ja sit tänää on ollu ihan mahtava sää niinku perjantaina ja lauantainaki kyl. Ku tänään tulin Sakult himaa ni aloin siivoomaa huonetta koska sain uuden sängyn♥ Sit ku olin siivoillu ja sänky oli paikallaa ni lähin kauppaa. Palauttelin vähän tölkkejä jotka on lojunu mun edellisen sängyn alla melkein kuukauden (niist viime pippaloista jääneitä lonkero tölkkejä XDDXD) Joo eipä mul muuta. Halusin selittää kaikkee viikonlopusta ja aattelin tehä täst tämmösen My Room postauksen koska mun huone on kerranki suht siisti.

 1. Kuva on otettu about tos 3. kuvassa näkyvän naulakon kohalta ja kuvas näkyy esim. mun uus sänky. Melkein mun lempi kohta mun huoneesta.
2. Kuva on otettu mun sängyn kohalta ja siin on mun yleisin olekelu alue mun huoneessa. Tietokone on näköjään vaihteeks päällä ja Facebookis näköjää surffailen.
3. Kuva on otettu tos kuvas näkyvää kulmaa vastakkaisest kulmas melkein. Olin sängyllä istumas ku otin ton kuvan. Siin näkyy mun ihana naulakko joka on täynnä kaikkii vaatteit yms. Ja toi on sit ovi mis on toi Britney Spearssin über vanha juliste.
4. No toi kuva on otettu ikkunan eestä vähän viistosti. Siin näkyy mun meikkaus +muu laittautumis piste. Ja tuol lattial on myös semmoses koris mun koulukirjat ja sen semmoset. 

No semmonen huone mul sit on (: Aika tylsä mut kyl tääl iha kivasti viihtyy.

 
 Ja täs joku turha kuva. Heippa♥


Ei kommentteja: